Monday, June 21, 2010

How do you use your SUBA bag?
Send your picture and win!

1 comment:

frandalucia said...

hee girlies!! ik mis jullie en Pipaaaa!! Zal eens gaan spitten of ik niet een een of ander geinig fotootje met tasjes, hoesjes, mapjes, en andere SUBA itemskan vinden...wat kunnen we winnen?! Weekje Posada do Aqua? Hier is t supercrisis maar gelukkig wel met veel zon! Dat maakt alles toch weer gezelliger, inmiddels zit ik in de sierraden en werk met hele gekke leuke meid, die bijzondere sierraden ontwerpt: www.deannagreenstone.com
a.s. zaterdag eerste presentatie, erg spannend dus!
Hoe gaat het met mijn kleinkind?? Peet helemaal in luv met een heeeele leuke vent!Ben eind dec nog met hen op stap geweest in NL, errug gezellig!
Nou meisen laat eens horen hoe het met jullie gaat enne....hebben jullie al een adres hier in het zuiden van Spanje voor de verkoop? Ik wil het eea gaan organiseren as zomer in de duurdere hotels: exclusieve badmode, sierraden en evt tassen!!
Veel liefs ook aan de rest van Pipaaaaa! XX Francis